skip to main
|
skip to sidebar
we love basangsulun
Saturday, September 15, 2007
北大
我去了北大勺园!!!! 哈哈
他还在!!
还有。。。。
这个车!!!
何时会消失呢?=
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog Archive
▼
2007
(8)
▼
September
(4)
photos from eri
photos from eri
北大
损人在天津的电话我有,过几天给你。我现在已经开始工作了,不是很忙,每天追一些意外、谋杀什么的,挺有意...
►
August
(4)
Contributors
Eugene
Li Zai He
Shanling
Wu-Banghe
Xinying
No comments:
Post a Comment